ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Produkty
Ako nájdem hľadaný rozmer pneumatiky?
Použite vyhľadávač pneumatík.
Čo mám robiť, ak nepoznám rozmer pneumatík môjho auta?
Použite vyhľadávač podľa typu auta. Všetky uvedené veľkosti je možné namontovať na Vaše vozidlo, ale nezabudnite skontrolovať veľkosť aj veľkosť vášho vozidla.
Akú alternatívnu veľkosť pneumatík môžem vybrať?
Použite vyhľadávanie podľa typu vozidla. Všetky uvedené rozmery pneumatík je možné namontovať na vaše vozidlo.
Sú zásoby na internete aktuálne?
Vo väčšine prípadov sú zásoby reálne a aktualizujú sa automaticky každých 10 minút.
Prečo nenájdem tlačidlo košík?
Tlačidlo košíka sa zobrazuje len pri produktoch, ktoré sú dostupné na sklade. O výrobkoch, ktoré momentálne nie sú dostupné, sa nás prosím kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.
Predávate aj použité pneumatiky?
Nie, predávame len nové pneumatiky.
Započítate použité pneumatiky?
Nemáme na to možnosť, pretože sa zaoberáme iba predajom nových pneumatík.
Čo znamená 4+ pre zásoby?
Počet produktov je obmedzený na 4 kusy. 4+ znamená, že na sklade máme viac ako 4 kusy.
Je uvedená cena skutočne zhodná s cenou uvedenou na webovej stránke?
Áno. Snažíme sa ponúkať najlepšie možné nákupné ceny vďaka špeciálnym cenám a hromadným predajom.
Číslo DOT dátum výroby pneumatiky
Garancia DOT
Zaručujeme, že pneumatiky sú úplne nové a novovyrobené. Pneumatiky, ktoré predávame, nie sú staršie ako 2 roky. V prípade niektorých vyradených modelov sa výnimočne môže stať, že sme vám dodali pneumatiky staršie ako 2 roky, v takom prípade môžete nákup odmietnuť a dodané pneumatiky vám bezplatne odberieme.
Môžete mi povedať číslo DOT (dátum výroby vopred)?
Bohužiaľ nie, ani telefonicky, ani e-mailom. V súčasnosti je v našej ponuke dostupných viac ako 1 500 000 pneumatík. Vzhľadom na objemné rozmery a spôsob skladovania pneumatík nemôžeme my ani naši partneri sledovať presné číslo DOT pre každú pneumatiku jednotlivo. Vzhľadom na objemné rozmery a spôsob skladovania pneumatík nemôžeme my, ani naši partneri sledovať presné číslo DOT pre každú pneumatiku jednotlivo.
Pneumatiky staršie ako dva (2) roky (pretože sú fyzicky skladované oddelene) sú vždy označené číslom DOT. Ak teda názov pneumatiky, ktorú si vyberiete, nemá na konci DOT (a do údajového listu nepíšeme výrobné číslo), môžete si byť istí, že dostanete novú pneumatiku (menej ako 2 roky staré), na ktoré ponúkame aj záruku DOT.
Objednávka
Ako si môžem objednať?
Online, telefonicky alebo e-mailom.
Bude moja objednávka následne potvrdená?
Áno, vašu objednávku vždy potvrdíme (naši spolupracovníci to vykonajú osobne!)
Môžem skontrolovať objednávku pred prevzatím zásielky?
Áno, zákazník je povinný skontrolovať tovar pri doručení.
Ako sa viem spojiť s kurierom?
Väčšinu našich pneumatík dodáva kuriérska služba DPD. Kontaktovať spoločnosť je najľahšie a najefektívnejšie zaslaním e-mailu na adresu [email protected]. Tu môžete uviesť, či chcete požiadať o zmenu adresy alebo dátumu naplánovaného doručenia.
DPD: Tel. kontakt: 02 / 32 773 373, (v pracovných dňoch 8:00-17:00), e-mailová adresa: [email protected]
GLS: Tel. kontakt:18 585, (každý deň: 8:00-18:00), e-mailová adresa: [email protected]
Objednal som nesprávnu veľkosť pneumatík! Čo by som mal robiť?
Nemusíte sa obávať! Nenamontované pneumatiky vám vymeníme do 1-2 pracovných dní. Prostredníctvom nášho kontaktného formulára nám jednoducho dajte vedieť, či potrebujete výmenu. My vás budeme ďalej kontaktovať, aby sme sa dohodli na spôsobe vrátenia pneumatík a vy ste mohli odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Pneumatiky kupovať nemusím. Čo mám robiť?
Zákazník má právo odstúpiť od nákupu bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia objednaného tovaru. V tomto prípade je spoločnosť PICMAC s.r.o. povinná zaplatiť zákazníkovi kúpnu cenu v plnej výške a bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od prijatia odstúpenia od zmluvy, vrátiť zákazníkovi kúpnu cenu a náklady na dodanie tovaru. Zákazník je povinný uhradiť kupujúcemu znehodnotenie výrobku, ak je spôsobené používaním nad rámec používania potrebného na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti výrobku.
Kedy a akým spôsobom sa vrátia zaplatené sumy za tovar?
Ak z akéhokoľvek dôvodu nechcete objednávku prevziať, ale zaplatili ste za ňu vopred, alebo ste produkt dostali, ale nákup ste zrušili, objednali ste si produkt, zaplatili vopred, ale z dôvodu nedostatku zásob ho nedokážeme odoslať, okamžite, najneskôr však do 14 pracovných dní od prijatia vášho vyhlásenia o zrušení Vám vrátime všetky platby. Môžeme zadržať vrátenie peňazí, kým nedostaneme produkt späť alebo kým nepreukážete, že ste ho vrátili: je potrebné vziať do úvahy skorší z týchto dvoch dátumov.
Upozornujeme, že pri odoslaní Vašej objednávky ste potvrdili Všeobecné zmluvné podmienky, ktoré nájdete tu: Všeobecné zmluvné podmienky
Prečo je niektorý výrobok uvedený v zozname viackrát?
Niektoré značky nakupujeme od viacerých dodávateľov a predávame ich za rôzne ceny a s rôznymi dodacími podmienkami. Takéto pneumatiky sú v zozname tiež uvedené osobitne zvlášť.
Ako mám aktivovať svoj zľavový kupón po odoslaní objednávky?
Ak máte nárok na zľavu z kúpnej ceny, ale zľava nebola odpočítaná v priebehu realizácie objednávky, rozdiel vám vrátime bezodkladne, najneskôr však do 14 pracovných dní.
Upozorňujeme, že pri odovzdávaní Vašej objednávky ste potvrdili Všeobecné zmluvné podmienky, ktoré rozsiahle tu: Všeobecné zmluvné podmienky
Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 30 dní
V prípade pneumatík, ktoré nie sú namontované, a z nejakého dôvodu nie ste spokojní s objednanými výrobkami, môžete svoj nákup zrušiť do 30 kalendárnych dní od doručenia tovaru. Možnosť vrátenia výrobku do 30 dní čiastočne pokrýva právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy do 14 dní. Podmienky uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy nájdete tu. Všeobecné zmluvné podmienky
Viac informácií o 30 dní sa dozviete kliknutím tu.
Doprava
Môžem si pneumatiky vyzdvihnúť osobne?
Osobný odber nie je možný, lebo pracujeme s veľkoobchodnými skladmi
Môžem skontrolovať objednávku pred prevzatím zásielky?
Áno, zákazník je povinný skontrolovať tovar pri doručení.
Viete doručiť pneumatiky aj ku mne domov?
Áno, môžeme doručiť kamkoľvek na Slovensku.
Koľko stojí doručenie domov?
Pneumatiky objednané od nás Vám dodáme za 5 EUR/kus na celom území Slovenska.
Doručujete aj v sobotu?
Bohužiaľ nie, doručenie prebieha v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00.
Ako sa viem spojiť s kurierom?
Väčšinu našich pneumatík dodáva kuriérska služba DPD.
Kontaktovať spoločnosť je najľahšie a najefektívnejšie zaslaním e-mailu na adresu [email protected]. Tu môžete uviesť, či chcete požiadať o zmenu adresy alebo dátumu naplánovaného doručenia.
DPD: Tel. kontakt: 02 / 32 773 373, (v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00), e-mailová adresa: [email protected]
GLS: Tel. kontakt:18 585, (každý deň: 8:00-18:00), e-mailová adresa: [email protected]
Platba
Ako viem platiť?
V hotovosti kuriérom, bankovým prevodom, kreditnou kartou alebo prostredníctvom služby Barion.
Môžem platiť s bankovou kartou?
Samozrejme, áno.
Záruka
Existuje záruka na pneumatiky?
Áno, záručná doba sa líši podľa výrobcu, no vo všetkých prípadoch je to minimálne 2 roky.
Ak mám problém so zárukou, čo mám robiť?
Zavolajte nášmu zákazníckemu servisu alebo napíšte e-mail o probléme a my Vám poradíme.