Prečo si kúpiť predĺženú záruku na pneumatiky?
1. Predĺžená záruka: Predĺžená záruka NANO-TYRE predlžuje výrobnú záruku o 2 roky (normálne je to 1 rok) a poskytuje celkovo až 3 - 5 rokov poistenia.
2. Materiálové a výrobné chyby: služba ponúka bezplatnú opravu alebo výmenu v prípade materiálových a výrobných chýb.
3. Úplná porucha: v prípade úplnej poruchy dostane zákazník nový výrobok rovnakej alebo lepšej kvality, ktorý mu bude doručený na adresu jeho bydliska alebo partnerského servisu.
4. Pohodlné a jednoduché: služba je jednoducho dostupná, pri nákupe ju len pridáte do nákupného košíka a po nákupe poskytuje rýchle a efektívne riešenie nepredvídaných problémov.
Podmienky predĺženej záruky NANO-TYRE
Naša spoločnosť poskytuje okrem štátnej alebo individuálnej výrobnej záruky aj dobrovoľnú predĺženú záruku na výrobok na dobu presahujúcu zákonnú lehotu 1 - 2 - 3 roky od dátumu nákupu (skompletizovania) výrobku, plus 2 roky nad štandardnú záručnú dobu podľa slovenského Občianskeho zákonníka.
Predĺženú záruku NANO-TYRE poskytuje spoločnosť Picmac s.r.o. (ďalej len „Poskytovateľ služieb”) a Používateľ záruky (ďalej len „Zákazník”) na dobu a za podmienok uvedených v týchto podmienkach.
1. Záručné nároky
Ak je zakúpená pneumatika poškodená alebo chybná z dôvodu výrobnej chyby, zákazník môže požiadať o jej opravu alebo výmenu.
2. Čo znamená služba predĺženej záruky
2.1 V prípade poruchy z dôvodu materiálovej alebo výrobnej chyby sa oprava alebo výmena výrobku hradí bezplatne.
2.2 Výmena zakúpeného výrobku za nový produkt je možná výlučne v prípade úplného poškodenia. To znamená, že pri úplnej poruche alebo nehospodárnej oprave bude váš pôvodný chybný výrobok nahradený novým výrobkom, ktorý je aspoň z technického hľadiska identický alebo kvalitnejší ako pôvodný výrobok. Prípadne vám bude nový výrobok doručený až domov za základný poplatok za doručenie platný v danom čase. Montáž výrobku nepatrí medzi povinnosti záručnej opravy a zákazník ju vykoná za príplatok.
Upozorňujeme, že v každom prípade bude pôvodný výrobok odovzdaný Poskytovateľovi služieb na kontrolu a v prípade oprávnenej reklamácie bude výrobok považovaný za vyradený z predĺženého záručného servisu NANO-TYRE..
2.3 Náhrady
Ak Poskytovateľ služieb nedokáže zákazníkovi poskytnúť výrobok rovnakého typu alebo rovnakej kategórie/hodnoty, vráti mu pôvodnú cenu výrobku. Vrátenie kúpnej ceny výrobku nie je možné v hotovosti, iba bankovým prevodom. Rozhodnutie o možnosti opravy výrobku alebo o nutnosti výmeny výrobku je výlučne v kompetencii poskytovateľa služieb.
2.4 Na ktoré výrobky je prístupný predĺžená záruka NANO-TYRE ?
Predĺžená záruka NANO-TYRE je platná pre označené pneumatiky. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo na zmeny.
2.5 Predĺžená záručná služba nie je platná v nasledujúcich prípadoch:
· závady vzniknuté nesprávnym skladovaním,
· chybnú inštaláciu a prevádzku,
· závady vyplývajúce z chýb vozidla alebo jeho doplnkového vybavenia (napr. nesprávne nastavenie podvozku atď.),
· závady vzniknuté z dôvodu nehody, poškodenia alebo iných vonkajších účinkov,
· opravené pneumatiky,
· pneumatiky, ktoré sa nepoužívajú na určený účel (defekty, ktoré sa vyskytli pri pretekaní, rýchlosti alebo inom experimentálnom použití),
· rýchle opotrebovanie,
· ak zakúpená pneumatika nezodpovedá špecifikáciám pre vaše vozidlo,
· poškodenie spôsobené použitím snehových reťazí,
· poškodenie spôsobené pretekárskym poškodením.
Záručné reklamácie sa musia vždy podávať písomne a je možné ich zaslať e-mailom na adresu [email protected] alebo poštou (na našu adresu uvedenú nižšie).
3. Doba trvania služby predĺženej záruky NANO-TYRE
Predĺžená záruka NANO-TYRE sa považuje za doplnkovú záruku k zárukám poskytovaným podľa následných právnych predpisov v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, preto sú podmienky jej používania a uplatnenia poskytované Poskytovateľom služieb voľne podľa týchto podmienok. Podmienky uplatnenia záruky nad rámec záruky upravenej vo vyhláške o povinnej záruke na niektoré výrobky dlhodobej spotreby sú uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach kúpnej zmluvy platných pre nákup výrobku v dobe jeho nákupu.
Služba predĺženej záruky NANO-TYRE je k dostupná počas obdobia uvedeného v týchto podmienkach, ale nepresiahne 5 rokov vrátane výrobnej záruky produktu.
1 rok podľa zákona + 2 roky predĺžená záruka NANO-TYRE, celkovo 3 roky
2 roky podľa zákona + 2 roky predĺžená záruka NANO-TYRE, celkovo 4 roky
3 roky podľa zákona + 2 roky predĺžená záruka NANO-TYRE, celkovo 5 rokov
3.1 Poskytovanie služby
Továrenská záruka/garancia platí od 0.00 hod. nasledujúceho dňa po skončení jej platnosti. Predĺžená záruka NANO-TYRE je platná len v prípade, ak si zákazník k továrenskej záruke na zakúpený výrobok zakúpi ešte balík predĺžených záručných služieb NANO-TYRE.
4. Dátum splatnosti služby
Poskytovateľ služieb je povinný začať proces opravy/výmeny do 3 pracovných dní od prijatia reklamácie.
Obstaranie potrebných výrobkov závisí od existujúcich zásob a času a miesta obstarania, preto sa môže predĺžiť o niekoľko týždňov, ale nemalo by presiahnuť 60 dní. Ak Poskytovateľ služieb nemôže vykonať presnú výmenu výrobku oznámeného Zákazníkom, zaväzuje sa ho nahradiť výrobkom z technického hľadiska identickej kategórie. Ak to nebude možné, Poskytovateľ služieb vráti Zákazníkovi pôvodnú cenu výrobku.
5. Predĺžená záruka neposkytuje žiadnu záruku, ak:
• ak Poskytovateľ služieb alebo osoba poverená zárukou dokáže, že závada bola spôsobená nesprávnym používaním, nedostatočným spracovaním alebo nesprávnym skladovaním.
• ak príčinu poruchy možno prisúdiť zavineniu Poskytovateľa služieb alebo tretej osoby.
• v prípade postupného opotrebovania v dôsledku pravidelného používania.
• závady vyplývajúce z pokračujúceho používania výrobku po zistení pôvodnej závady.
6. Postup nahlasovania chýb
V prípade výskytu možnej materiálovej alebo výrobnej chyby treba postupovať nasledovne.
Poruchu alebo jej priebeh musí zákazník formulovať a popísať.
Zákazník je povinný nahlásiť poruchu bezodkladne po jej vzniku, ale najneskôr do 3 dní od zistenia poruchy (v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 hod.).
Telefónne číslo: +421 2 22202324
E-mailová adresa: [email protected]
Na uvedenej e-mailovej adrese by ste mali presne opísať, ako došlo k poruche
Vyplňte formulár, ktorý vám zaslal Poskytovateľ služieb, presne a pravdivo, aby ste sa vyvarovali zbytočných doplňujúcich otázok, ktoré by mohli vyriešenie reklamácie zbytočne predĺžiť.
Poskytnutie nepravdivých alebo úmyselne nesprávnych informácií môže viesť k odmietnutiu reklamácie, vymáhaniu hodnoty opravy alebo dokonca k trestnoprávnemu postihu.
7. Údaje Poskytovateľovi služieb
Meno spoločnosti: Picmac Kft.
Obchodné sídlo: 4400 Nyíregyháza Mártírok tere 9.
Registračné číslo spoločnosti: 15 09 084200
Emailová adresa: [email protected]
Telefónne číslo: +421 2 22202324
Proces overenia služby predĺženej záruky NANO-TYRE:
1. Zakúpenie predĺženej záruky NANO-TYRE spolu s pneumatikou v jednom čase, najneskôr však do 30 dní od zakúpenia.
2. Ak sa vyskytne problém s pneumatikou, Zákazník ho musí nahlásiť Poskytovateľovi služieb do 3 pracovných dní.
3. Záručný proces sa musí začať do 3 pracovných dní od prijatia e-mailu Poskytovateľovi služieb.
4. Formulár zaslaný Poskytovateľom služieb Zákazníkovi musí byť vyplnený.
5. Poskytovateľ služby musí k Zákazníkovi poslať kuriéra, ktorý chybný výrobok.
6. Odborná kontrola sa vykoná do 30 dní od prijatia oznámenia.
7. Podľa výsledkov vyšetrenia sa vydá protokol o výsledku vyšetrenia:
a) reklamácia je oprávnená a pneumatika bude vymenená
b) alebo je neoprávnená a zamietne sa a musí sa zakúpiť nový výrobok.