CrossClimate 2
Michelin CrossClimate 2 275/45 R20 110H XL VOL M+S 3PMSF celoročné osobné pneumatiky
Celoročné pneumatiky |
Doprava do 2-4 pracovných dní 5 €/kus |
|
Garancia tovaru skladom | |
Predĺžená záruka až na +2 roky |
|
Člen skupiny: | |
|
4.73 (23 recenzií) |
Názory, skúsenosti
- 4.73
- 4.82
- 4.6
- 4.74
- 4.83
- 4.66
- Na základe 23 recenzií
Vyššie uvedené čísla odrážajú názor našich zákazníkov.
Po 90 dňoch od objednania pošleme zákazníkom e-mail s výzvou na vyhodnotenie zakúpených pneumatík.
Údaje
Výrobca pneumatík Michelin275/45R20 pre maximálnu rýchlosť H, tj 210 km/h a nosnosť 110 či že 1060kg . Táto celoročné pneumatika používa dezén s názvom Michelin crossclimate-2, ktorý sa drží na ceste, , posilnené bočné steni osobné pneumatiky. EU označenie od A po G, kde A je najlepšie hodnotenie, priľnavosť za mokra B, hodnotenie spotreby paliva A , zatiaľ čo hladina hluku v pneumatikách je 71 dB , preto tieto pneumatiky zaraďujeme do 2 kategórie. .
- Michelin
- 275/45R20
- Osobné
- celoročné
- H=210 km/h
- 110=1060kg
- crossclimate-2
- CrossClimate 2
- áno
- A
- B
- 71 dB
- 0
- Prémiové
Michelin výrobca
Popis
Spoločnosť Michelin bola založená v roku 1889 Eduardom Michelinom v meste Clermont-Ferrand vo Francúzsku. Spoločnosti Michelin sa pripisujú vývoje radiálnych pneumatík. V rokoch 2000 sa spoločnosť Michelin zapojila do Formuly 1 a zásobovala pneumatiky mnohých renomovaných tímov. Spoločnosť má 69 výrobných závodov v 18 krajinách sveta aj v Maďarsku. Jej špičkové pneumatiky sú pre mnohých výrobcov automobilov základnou výbavou. Do skupiny Michelin patria spoločnosti Kléber, BF Goodrich, Kormorán a Riken. Spoločnosť vyrába zimné pneumatiky, celoročné a letné pneumatiky pre osobné automobily, dodávkové vozidlá a 4x4/SUV.
Pre aké auto?
Súvisiaci obsah
Popis
Fotografie
NAPOSLEDY prezerané produkty
Obsah košíka
Porovnanie
Porovnanie
Zákaznícka linka
-
- +421 2 22202324
- ( Pondelok - Piatok: 9-15 )
- Často kladené otázky (FAQ)
- Kontakt
PREČO SI VYBRAŤ NANO-TYRE?
- Našim zákazníkom ponúkame služby od roku 2008.
- Na našom sklade nájdete celkom 493.797 kusov
letných zimných a celoročných pneumatík. - Ponúkame 16.679 typov pneumatík
pre osobné vozidlá.
FAQ
Neviete si rozhodnút? Máte otázky? Potrebujete pomoc? Kliknutím na FAQ nájdete odpovede na svoje otázky
Michelin Approved Website
Vyhľadávač pneumatík podľa veľkosti
Vyberte si značku
Všetky značky / ani jedna
Prémiové
Všetky prémiové / ani jedna
Strednej
Všetky strednej / ani jedna
Menej úsporné ( Budget )
Všetky úsporné ( budget)
Viac Menej úsporné ( Budget )
Menej úsporné ( Budget )
Önnek van egy felhasználatlan kuponja!
4db termék egyidejű kosárba helyezése esetén automatikusan levonásra kerül a kosárban.
Prečo si kúpiť predĺženú záruku na pneumatiky?
1. Predĺžená záruka: Predĺžená záruka NANO-TYRE predlžuje výrobnú záruku o 2 roky (normálne je to 1 rok) a poskytuje celkovo až 3 - 5 rokov poistenia.
2. Materiálové a výrobné chyby: služba ponúka bezplatnú opravu alebo výmenu v prípade materiálových a výrobných chýb.
3. Úplná porucha: v prípade úplnej poruchy dostane zákazník nový výrobok rovnakej alebo lepšej kvality, ktorý mu bude doručený na adresu jeho bydliska alebo partnerského servisu.
4. Pohodlné a jednoduché: služba je jednoducho dostupná, pri nákupe ju len pridáte do nákupného košíka a po nákupe poskytuje rýchle a efektívne riešenie nepredvídaných problémov.
Podmienky predĺženej záruky NANO-TYRE
Naša spoločnosť poskytuje okrem štátnej alebo individuálnej výrobnej záruky aj dobrovoľnú predĺženú záruku na výrobok na dobu presahujúcu zákonnú lehotu 1 - 2 - 3 roky od dátumu nákupu (skompletizovania) výrobku, plus 2 roky nad štandardnú záručnú dobu podľa slovenského Občianskeho zákonníka.
Predĺženú záruku NANO-TYRE poskytuje spoločnosť Picmac s.r.o. (ďalej len „Poskytovateľ služieb”) a Používateľ záruky (ďalej len „Zákazník”) na dobu a za podmienok uvedených v týchto podmienkach.
1. Záručné nároky
Ak je zakúpená pneumatika poškodená alebo chybná z dôvodu výrobnej chyby, zákazník môže požiadať o jej opravu alebo výmenu.
2. Čo znamená služba predĺženej záruky
2.1 V prípade poruchy z dôvodu materiálovej alebo výrobnej chyby sa oprava alebo výmena výrobku hradí bezplatne.
2.2 Výmena zakúpeného výrobku za nový produkt je možná výlučne v prípade úplného poškodenia. To znamená, že pri úplnej poruche alebo nehospodárnej oprave bude váš pôvodný chybný výrobok nahradený novým výrobkom, ktorý je aspoň z technického hľadiska identický alebo kvalitnejší ako pôvodný výrobok. Prípadne vám bude nový výrobok doručený až domov za základný poplatok za doručenie platný v danom čase. Montáž výrobku nepatrí medzi povinnosti záručnej opravy a zákazník ju vykoná za príplatok.
Upozorňujeme, že v každom prípade bude pôvodný výrobok odovzdaný Poskytovateľovi služieb na kontrolu a v prípade oprávnenej reklamácie bude výrobok považovaný za vyradený z predĺženého záručného servisu NANO-TYRE..
2.3 Náhrady
Ak Poskytovateľ služieb nedokáže zákazníkovi poskytnúť výrobok rovnakého typu alebo rovnakej kategórie/hodnoty, vráti mu pôvodnú cenu výrobku. Vrátenie kúpnej ceny výrobku nie je možné v hotovosti, iba bankovým prevodom. Rozhodnutie o možnosti opravy výrobku alebo o nutnosti výmeny výrobku je výlučne v kompetencii poskytovateľa služieb.
2.4 Na ktoré výrobky je prístupný predĺžená záruka NANO-TYRE ?
Predĺžená záruka NANO-TYRE je platná pre označené pneumatiky. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo na zmeny.
2.5 Predĺžená záručná služba nie je platná v nasledujúcich prípadoch:
· závady vzniknuté nesprávnym skladovaním,
· chybnú inštaláciu a prevádzku,
· závady vyplývajúce z chýb vozidla alebo jeho doplnkového vybavenia (napr. nesprávne nastavenie podvozku atď.),
· závady vzniknuté z dôvodu nehody, poškodenia alebo iných vonkajších účinkov,
· opravené pneumatiky,
· pneumatiky, ktoré sa nepoužívajú na určený účel (defekty, ktoré sa vyskytli pri pretekaní, rýchlosti alebo inom experimentálnom použití),
· rýchle opotrebovanie,
· ak zakúpená pneumatika nezodpovedá špecifikáciám pre vaše vozidlo,
· poškodenie spôsobené použitím snehových reťazí,
· poškodenie spôsobené pretekárskym poškodením.
Záručné reklamácie sa musia vždy podávať písomne a je možné ich zaslať e-mailom na adresu [email protected] alebo poštou (na našu adresu uvedenú nižšie).
3. Doba trvania služby predĺženej záruky NANO-TYRE
Predĺžená záruka NANO-TYRE sa považuje za doplnkovú záruku k zárukám poskytovaným podľa následných právnych predpisov v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, preto sú podmienky jej používania a uplatnenia poskytované Poskytovateľom služieb voľne podľa týchto podmienok. Podmienky uplatnenia záruky nad rámec záruky upravenej vo vyhláške o povinnej záruke na niektoré výrobky dlhodobej spotreby sú uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach kúpnej zmluvy platných pre nákup výrobku v dobe jeho nákupu.
Služba predĺženej záruky NANO-TYRE je k dostupná počas obdobia uvedeného v týchto podmienkach, ale nepresiahne 5 rokov vrátane výrobnej záruky produktu.
1 rok podľa zákona + 2 roky predĺžená záruka NANO-TYRE, celkovo 3 roky
2 roky podľa zákona + 2 roky predĺžená záruka NANO-TYRE, celkovo 4 roky
3 roky podľa zákona + 2 roky predĺžená záruka NANO-TYRE, celkovo 5 rokov
3.1 Poskytovanie služby
Továrenská záruka/garancia platí od 0.00 hod. nasledujúceho dňa po skončení jej platnosti. Predĺžená záruka NANO-TYRE je platná len v prípade, ak si zákazník k továrenskej záruke na zakúpený výrobok zakúpi ešte balík predĺžených záručných služieb NANO-TYRE.
4. Dátum splatnosti služby
Poskytovateľ služieb je povinný začať proces opravy/výmeny do 3 pracovných dní od prijatia reklamácie.
Obstaranie potrebných výrobkov závisí od existujúcich zásob a času a miesta obstarania, preto sa môže predĺžiť o niekoľko týždňov, ale nemalo by presiahnuť 60 dní. Ak Poskytovateľ služieb nemôže vykonať presnú výmenu výrobku oznámeného Zákazníkom, zaväzuje sa ho nahradiť výrobkom z technického hľadiska identickej kategórie. Ak to nebude možné, Poskytovateľ služieb vráti Zákazníkovi pôvodnú cenu výrobku.
5. Predĺžená záruka neposkytuje žiadnu záruku, ak:
• ak Poskytovateľ služieb alebo osoba poverená zárukou dokáže, že závada bola spôsobená nesprávnym používaním, nedostatočným spracovaním alebo nesprávnym skladovaním.
• ak príčinu poruchy možno prisúdiť zavineniu Poskytovateľa služieb alebo tretej osoby.
• v prípade postupného opotrebovania v dôsledku pravidelného používania.
• závady vyplývajúce z pokračujúceho používania výrobku po zistení pôvodnej závady.
6. Postup nahlasovania chýb
V prípade výskytu možnej materiálovej alebo výrobnej chyby treba postupovať nasledovne.
Poruchu alebo jej priebeh musí zákazník formulovať a popísať.
Zákazník je povinný nahlásiť poruchu bezodkladne po jej vzniku, ale najneskôr do 3 dní od zistenia poruchy (v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00 hod.).
Telefónne číslo: +421 2 22202324
E-mailová adresa: [email protected]
Na uvedenej e-mailovej adrese by ste mali presne opísať, ako došlo k poruche
Vyplňte formulár, ktorý vám zaslal Poskytovateľ služieb, presne a pravdivo, aby ste sa vyvarovali zbytočných doplňujúcich otázok, ktoré by mohli vyriešenie reklamácie zbytočne predĺžiť.
Poskytnutie nepravdivých alebo úmyselne nesprávnych informácií môže viesť k odmietnutiu reklamácie, vymáhaniu hodnoty opravy alebo dokonca k trestnoprávnemu postihu.
7. Údaje Poskytovateľovi služieb
Meno spoločnosti: Picmac Kft.
Obchodné sídlo: 4400 Nyíregyháza Mártírok tere 9.
Registračné číslo spoločnosti: 15 09 084200
Emailová adresa: [email protected]
Telefónne číslo: +421 2 22202324
Proces overenia služby predĺženej záruky NANO-TYRE:
1. Zakúpenie predĺženej záruky NANO-TYRE spolu s pneumatikou v jednom čase, najneskôr však do 30 dní od zakúpenia.
2. Ak sa vyskytne problém s pneumatikou, Zákazník ho musí nahlásiť Poskytovateľovi služieb do 3 pracovných dní.
3. Záručný proces sa musí začať do 3 pracovných dní od prijatia e-mailu Poskytovateľovi služieb.
4. Formulár zaslaný Poskytovateľom služieb Zákazníkovi musí byť vyplnený.
5. Poskytovateľ služby musí k Zákazníkovi poslať kuriéra, ktorý chybný výrobok.
6. Odborná kontrola sa vykoná do 30 dní od prijatia oznámenia.
7. Podľa výsledkov vyšetrenia sa vydá protokol o výsledku vyšetrenia:
a) reklamácia je oprávnená a pneumatika bude vymenená
b) alebo je neoprávnená a zamietne sa a musí sa zakúpiť nový výrobok.